Monday, November 7, 2011

Tangan mak patah....

Sabtu 5 Nov 2011, aku dikejutkan dengan panggilan oleh Atam, memaklumkan tangan mak bengkak dan dah pun dibawa ke klinik rahman di simpang 3... doktor minta bawa ke klinik lain utk xray... otw, mak minta patah balik rumah,... anak2 kena dengar aje.... nasib baik acik tar datang dan minta mak pergi xray sb dia kata mungkin patah.... baru lah mak nak pergi....klinik lain xray tutup.... so bawa ke hosas.... masuk icu, xray, kena simen... alhmadulillah... abg zubir, abt tan dan abg him balik jenguk mak.... aku punya giliran beraya di sebelah suami... menahan perasaan nak balik jumpa mak, amat mengharap jika hubby buka mulut ajak balik... wbgnpn aku nekad raya kedua aku tetap akan balik wpn sekadar balik hari, sekurang2nya aku dah pun bertindak adil dlm situasi ini.... Allah maha mengetahui kehendak hambanya... suami mengajak balik kg setelah beraya bersama keluarga di sini... amin. Terima kasih ya Allah, terima kasih suamiku...

No comments: