Monday, December 14, 2009

Percutian ke Pangkor

Pada Sabtu 12/11/09, selepas sarapan kami sekeluarga menaiki kereta menuju ke Pekan Lumut untuk ke Pulau Pangkor... Alhamdulillah hajat aku nak bawa anak-anak menaiki feri tercapai juga akhirnya.... tq to my hubby kerana change his mind... alang-alang sampai kat Lumut pergi le ke Pangkor... Kami menaiki feri jam 9.00am..semasa di feri anak aku kelihatan takut-takut, maklumlah tak pernah naik.... tapi aku berpeluang bawa anak-anak aku berjalan dan ambil angin di bahagian depan feri...mula-mula takut tapi lepas tu tak nak pindah balik ke tempat duduk...mula rasa seronok.. lebih kurang 1/2 jam feri pun berlabuh.... kami hanya meninjau pekan kecil dan membeli sehelai dua baju sebagai kenangan... aku ajak suami sewa van dan pusing pulau dia tak mau.... nak buat cam mana.... ikut je...kesian anak-anak.. kami bertolak balik lebih kurang jam 11am dan sampai di jeti sempat membeli sedikit makanan untuk dibawa pulang....sampai hotel waktu makan tengahari...apa lagi makan le..... petang nanti jam 4.00pm di adakan sukaneka...anak2 merengek nak mandi kolam.... tapi kami kepenatan.... rehat je le....