Monday, December 14, 2009

Sukaneka & Barbeque di Marina Cove Resort




Pelbagai acara diadakan untuk kategori kanak-kanak dan dewasa... aku hanya jadi jurugambar je....anak-anak aku seronok dgn game yang ada.... Haziq paling seronok kerana dapat paling banyak hadiah...husband aku pun join acara.....aku masuk acara akhir bagi wanita dewasa...apa lagi tarik tali le... masuk kumpulan kuat apa lagi jadi juara le.... jam 8.15pm berkumpul untuk barbeque... sblm 2, En Hussin sempat mengumpulkan semua ahli keluarga untuk bergambar beramai-ramai sbg tanda kenangan.. majlis dimula dengan penyampaian hadiah dan cabutan bertuah, hadiah persaraan en aziz dan harijadi untuk suami aku.... wow disambut beramai-ramai tanpa pengetahuan suami aku.... jamuan dan karoke....first time husband aku mendapat cabutan bertuah.... gembiranya dia..dapat rice cooker ... ok le tu... Anyway Happy Birthday 2 my husband....bila ye...lebih kurang seminggu lagi rasanya.... thank kak ros kerana buat kejutan kat husband .... kalau dia tau mesti tak nak punya....

No comments: