Monday, August 2, 2010

Kenduri Arwah & Sambut Puasa 2010

Sabtu 31 Julai 2010, ayah mertua mengadakan majlis kenduri arwah & sambut puasa dengan bantuan kak long sekeluarga . Kali ini majlis nampak simple dan berjalan lancar dengan kehadiran jiran tetangga yang sangat memberikan kerjasama. Cuma , majlis tahun ini tidak dihadiri ramai ahli keluarga rapat... masing-masing mempunyai masalah tersendiri untuk hadir. Selain abah & isteri, kak long sekeluarga, kak teh, aku sekeluarga, cuma ada bang long shah alam, induk, zahirul, bibi dan mia shj.... kesian aku kat abah... aku bersyukur kerana suamiku sentiasa menghormati abah... apapun selagi orangtua kita ada, walau apapun situasinya kita wajib menghormatinya, Ya Allah, pelihara aku sekeluarga agar sentiasa menjaga hati orgtua kami yang masih ada... semoga anak2 aku juga akan menyayangi aku dan suami seperti mana kami menyayangi ibu, bapa dan kedua mertua... Amin

1 comment:

Fit :) said...

cikgu doakan saya sekali tau tau :)